poniedziałek, 28 czerwca 2021

PROLOG - Wprost na niego

 

PROLOG

 

Wprost na niego

 

 

Hattie

 

Stało się to w dniu premiery „Rewii”.

Wiedziałam o tym, kiedy skończyłam taniec. A ja poszukałam jego.

Byli tam wszyscy faceci (i Evie), aby nas dopingować. Aby nas wesprzeć.

Ale kiedy mój taniec się skończył, nie spojrzałam na moją przyjaciółkę, Evie.

Nie spojrzałem na faceta Lottie (i mojej przyjaciółki) Mo.

Nie spojrzałam na faceta Evie (także mojej przyjaciółki) Mag’a.

Dalej nie patrzyłam na kumpla Ryn (i tak, też mojej przyjaciółki) Boone’a.

Albo Auggie’go, który powinien należeć do Pepper, ale nie należał.

Spojrzałam prosto na niego.

Wprost na niego.

Na Axla.

A on patrzył na mnie.

Oczywiście tylko tańczyłam.

Ale to było więcej.

Ponieważ wybrałam tę piosenkę.

A stało się jeszcze więcej, gdy moje oczy skierowały się prosto na jego.

Widziałam, jak zmieniła się jego twarz, kiedy to robiłam, i nie znałam go zbyt dobrze, ale nadal to odczytałam.

Wiedziałam dokładnie, co to znaczy, sposób, w jaki na mnie patrzył, i fakt, że po tym, jak skończyłam tańczyć do tej piosenki, spojrzałam prosto na niego.

A to oznaczało, że…

Miałam kłopoty.

13 komentarzy:

  1. Hm. Kłopoty ❤️ dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam i czekałam i się doczekałam 😘 dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo niespodzianka 😍 myślałam że będzie " Słodkich snów " a tu Hattie ❤ zaczyna się ciekawie !❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Aż miło😘. Po takim długim dniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać co będzie dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mrr...zapowiadam się dobrze. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za piekny poczatek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Światowa premiera tej książki była 25 maja 2021. Następna część dopiero latem tego roku. Jeszcze nawet nie znamy tytułu. Więc teraz to, a "Słodkich Snów" w drugiej kolejności.
    Miłej lektury M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och wspaniale!
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń